God Morgen

Hei dere!

Da var jeg plutselig tilbake på bloggen igjen.

Nå har jeg nettopp ryddet ut av oppvaskmaskinen og ryddet litt i leiligheten. Nå har jeg tent lys og akkurat satt meg ned i sofaen og spiser frokost. I går kveld baket kjæresten min og jeg grove rundstykker og boller som jeg spiser til frokost nå, og en kopp kaffe latte til. De ble så innmari gode, så nå koser jeg meg skikkelig.

 

Skal straks begynne å ordne meg til å dra på jobb senere. Utrolig godt å begynne senere på dagen slik at jeg får god tid på meg på morgenen, våkne skikkelig og bare kose meg. Nå skal det nytes før jeg drar på jobb. Og dere? Hold dere oppdatert på bloggen senere i dag da, jeg har noe spennende å vise dere! 

 

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top