I woke up to a

Beautiful morning with sunshine, and i went for a walk.


Det er så deilig med fri at jeg ikke kan få sagt det nok, men så er det jo veldig deilig å komme tilbake på jobb også. Da jeg stod opp skinte solen som aldri før, og jeg ordnet meg for å ta turen ut. Etter litt om og men, fikk jeg dratt meg selv på en gåtur på morgenkvisten. Det er så hærlig å gå i sine egene tanker med musikk på ørene. Jeg gikk langs drivaelven, og fikk tatt noen fine bilder av naturen. 


Min favoritt sang mens jeg er ute å går (og sånn ellers også)  Kygo med nothing left,og One Direction med drag me down. Jeg har fått to nye favoritt låter dere må høre på bortsett fra disse to jeg nevnte, Zara Larsson med never forget you og Selena Gomez med good for you.

Posts created 395

4 thoughts on “I woke up to a

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top