VINN FACE GEL FRA MAY BEAUTY

 

Oioi… Jeg kjører igang en konkurranse her på bloggen min. Jeg har utrolig mye hudpleie produkter (nei disse er ikke gamle) og jeg vil være gavmild å gi bort 6 pakker face gel til en heldig leser.

Du påfører gelen på de stedene som du ønsker å rengjøre.. Så masserer du inn gelen og du ser hvordan døde hudcellene løsner. Skyll ut og du meker med en gang etterpå hvor frisk og ren huden blir. Det dere trenger å gjøre for å være med er å kommentere i kommentarfeiltet her ↓ er å skrive “jeg ønsker å vinne” og HUSK, legg igjen epost adressen/bloggen sånn at jeg kan kontakte vinneren. Jeg trekker vinneren på onsdag

Posts created 395

13 thoughts on “VINN FACE GEL FRA MAY BEAUTY

  1. Håper jeg vinner!!
    tror jeg nettop fant en ny blogg å lese <3
    ha en fin dag videre fine deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top