Hesteforing og oversvømmelse

God morgen!

Nå som det er høstferie er det utrolig godt å ha fri, lade batteriene og kose seg inne når det er rusk vær ute. Men, jeg tok på meg litt stallarbeid i ferien. Alarmen min ringte 08.45 og da var det på tide å komme seg opp av sengen og kjøre avgårde til stallen for å gi hestene frokost. De trippet utålmodig og ventet. Da de endelig fikk frokosten sin, fikk de litt kos og ble tatt litt bilder av.

 

Da jeg kom hjem ordnet jeg frokost til meg selv og satt på klesvask før jeg krøp under pleddet. Nå sitter jeg å venter på at en rørlegger skal komme å fikse to tette avløpssluk på badet. Jeg kan hverken dusje eller sette på en klesvask før badet ble oversvømt, kan nesten ikke vaske hendene i vasken heller. Krysser fingrene for at de får det til når ikke 3 runder med forskjellige avløpsrens og 4-5 runder med kokende vann hjalp.

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top