På en størrelse med Nicki Minaj ass

Endelig er det fredag og det betyr helg for min del. Jeg tok tidlig helg i dag og etter jobb dro jeg avgårde til postkontoret, hentet en pakke som jeg har ventet på. Endelig har regnklærne mine kommet, men igjen passet ikke regnbuksen som jeg måtte bestille for andre gang. Det skal ikke være mulig for meg å ha hofter og rumpe på størrelse med Nicki Minaj, jeg prøvde å skvise sammen rumpeballene til ingen nytte. Her er var det bare å pakke den fint tilbake og returnere.

Nå har jeg plantet rumpa i sofakroken med pledd og en kopp kaffe latte. Jeg har planer om å slå rot i sofaen og bare kose meg. Men jeg kan desverre ikke bli for lenge i sofaen fordi jeg må fortsette på prosjekt opprydding i flyttekaoset mitt.

På onsdag kom senga og sofaen i hus, og flyttet senga til M på gjesterommet. Det er mye ting som ikke er kommet på plass enda. Det er nå når jeg pakker ut jeg ser hvor utrolig mye dilldall jeg har, hjelpes. I går ble det enda en pose med klær til fretex og to pappesker med forskjellige saker til loppemarkedet. Gleder meg til å bli helt ferdig og endelig kan senke skuldrene.

Ønsker deg en riktig god helg! 

 

Posts created 395

One thought on “På en størrelse med Nicki Minaj ass

  1. Hei kjære blogger
    Det er fint at du har tatt en tidlig helg da og det er fint du skal kose deg i helga og prøve å komme deg i orden hos M da og det blir nok bra snart da slik at du kan senke skuldrene og bare kose deg hos M da.
    Du får kose deg i helga og ha en riktig god helg da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top