Skiveutglidning og sykehus

God morgen ??

Nå ligger jeg som en slakt på sofaen og har smerter i ryggen. Det var så vondt å sitte oppreist på en stol at jeg bare måtte legge meg ned på ryggen i sofaen. Jeg har vært uheldig å fått skiveutglidning for 2.gang, først trodde jeg smerten i ryggen og i foten kom av at jeg gikk i tøysko, men der tok jeg feil. Ei skive i korsryggen har sklidd ut og ligger i klem med nerve(ne)? derfor får jeg stråling i beina. Jeg har gått slik i 4-5 måneder nå, smerter i både ryggen og foten. Kiropraktor har ikke hjulpet så nå blir det sykehustur på meg onsdag.

Håper de finner ut noe sånn at jeg kan bli bra igjen. Nå lukter jeg nystekte rundstykker, eggerøre og bacon som Ola står på kjøkkenet å disker opp til frokost.

Vi blogges

Posts created 395

4 thoughts on “Skiveutglidning og sykehus

  1. Det høres ikke noe godt ut og så får vi håpe at de finne ut noe på onsdag slik at du blir bra igjen.
    Du får bare slappe av og kose deg så får vi krysse fingrene på at det går bra med deg etterhvert.
    Du får ha en fin dag videre og kos deg med frokosten som Ola har laget.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top