Flyttekaos og nytt hår

Plutselig er det en stund siden sist jeg logget meg inn på bloggen og postet et innlegg. Det har vært en travel tid med flytting, jeg har enda ikke kommet i orden og slått meg til ro. For et par uker siden flyttet jeg ut av en leilighet og “flyttet” inn til M en liten periode før jeg på ny pakket kofferten og bagen på ny, og vendte snuten hjem til pappa der jeg bor nå. I helgen skulle jeg egentlig ha startet på et nytt kapittel og flytte inn i ei ny leilighet, men slik ble det ikke og jeg avbrøt leiekontrakten. Siden jeg ikke har fast jobb og har en ustabil økonomi har jeg og M funnet ut av at jeg skal bo hos han, så får vi se hva som skjer senere. Akkurat nå har jeg tenkt å plante rumpa mi i leiligheten hans og nekter å flytte mer på meg.

 

Jeg ha bodd i en koffert lenge nok synes jeg, og siden høsten har meldt sin ankomst burde jeg ha pakket vekk sommerklærne, funnet frem høstklærne som ligger gjemt i pappeskene i flyttelasset mitt. For et rot, for et kaos. Noen som stiller seg frivillig til å sortere for meg? Apropos pappesker, tok jeg med meg et par inn i leiligheten til M og gjett hva som flytter inn?? Edderkopper. det blir kjempe kjekt å hente resten en dag og flere kravler ut av tingene mine, usj.

 

Før jeg flyttet ut av leiligheten har jeg tenkt mye på å farge håret mitt lilla igjen. Jeg ble nesten dårlig av å se den mørke etterveksten min vokse seg frem som ugress på toppen. Jeg var rett og slett lei, å jeg kjørte på å farget det. Litt uvandt men godt med en forandring, og fortsatt like kult som da jeg farget det ca 3 år tidligere. Jeg trives men problemet er at håret har raknet, dødd ut – you name it. Jeg aner ikke hva som har skjedd, føles ut som jeg mister en del hår og føler jeg kommer til å bli skallet enden av året 2018. I morgen skal jeg til frisøren for å klippe bort det som ikke går an å redde. Spent på hva hun sier, så får vi håpe at jeg ikke kommer ut fra salongen skinna.

 

 

Nå skal jeg kose meg med smågodt posen jeg sitter med i armkroken og nyte at det er helg.

God Helg!

 

 

Posts created 395

2 thoughts on “Flyttekaos og nytt hår

  1. Hei koselig at du skrev i bloggen din igjen da 🙂
    Du ble veldig fin på håret da og du kledde det godt da. 🙂
    Det var synd at du ikke fikk flyttet inn i en ny leilighet da og håper det ordner seg for deg da, men det virker fint at du kan bo hos M da og ha det fint der da.
    Du får kose deg hos han da og ha en koselig og fin helg og nyt helgen din da. 🙂

  2. christian: Hei, så koselig å høre 🙂
    Ja, det var veldig synd men det var det beste for meg akkurat nå 🙂
    Takk det samme!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top