Day off

 

God morgen ♥ Eller god ettermiddag. Litt treg med å komme i gang bloggingen på morgenen. I dag har jeg fridag og deilig er det nå som jeg fikk sove lenge i dag. Etter jeg stod opp og ordnet meg, tuslet jeg inn på kjøkkenet å fant frem rundstykkene som jeg tok med meg hjem fra jobb i går som 6.klassen hadde baket. De var så gode og myke at jeg fikk lyst til å prøve og bake det en dag. Til rundstykkene laget jeg hjemmelaget iskaffe, jeg laget så mye at jeg har tre store flasker stående på avkjøling i kjøleskapet.

 

Det blir litt kjapp blogging siden jeg må fortsette å rydde i flyttekaoset mitt, sortere og kaste saker og ting jeg ikke skal ha. Allerede har jeg samlet en søppelsekk som skal til Fretex, og jeg har så vidt begynt. Men det skal bli så godt når jeg er ferdig.

 

Ønsker dere en fin dag videre, vi snakkes plutselig!

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top