Nytt kapittel. Hjertestarter og music on

 

Nå sitter jeg godt plantet i sofakroken med en rusbrus i hånda, håret er oppsatt og pysjbuksa er på vranga. Og det er ingenting som er bedre enn å sitte inne under et pledd å hører på at det regner ute, og musikk som står på i bakgrunnen. Det som har skjedd sist er at jeg har gått over til SFO/barneskolen. Jeg er da på siste året som lærling i barne og ungdomsarbeiderfaget. Det er rart å tenke på at 1år som lærling i barnehagen har gått utrolig fort, og nå er jeg lærling for 2.klassinger nå på mandag – det blir veldig spennende. Ellers har jeg braket løs med hjemmefester i leiligheta mi med en fantastisk gjeng, og jeg har stor kost meg skikkelig.

Ellers har jeg vært på kurs i dag i forbindelse med skolen og for de som er lærere, men jeg får jo lære litt jeg også selv om jeg skal utdanne meg som barne og ungdomsarbeider. Vi hadde forresten førstehjelpskurs noe jeg har vært med på før, men denne gangen var det med hjertestarter – hjelp! haha jeg turte ikke å prøve, å starte hjertestarter og gi “pasienten” altså dukka støt føltes ikke veldig betryggende for min del. 

Er helt ferdig for dagen da vi har hatt kurs siden Tirsdag og siste kursdag er i morgen. Resten av kvelden skal jeg slappe av maks og kose meg under pleddet og se One Tree Hill <3


 

 

Ønsker dere en riktig god kveld

Posts created 395

8 thoughts on “Nytt kapittel. Hjertestarter og music on

  1. JOHANNE: Ganske spennende 🙂 Trives på SFO, så jeg håper jeg trives på skolen =)

    Tusen takk, koselig å høre 😀

  2. Det blir nok spennende! Husker når jeg startet som “lærer” i første klassen for de barna som skulle være der. Det var utrolig trist å reise fra skolen, personalet og barna. Når går jeg barnehagelærer utdanningen og jeg trives med det 🙂 Håper du får en fin start på ditt andre år som lærling, og ha en fin kveld.

  3. G U N N N I S: Det er alltid like trist å “forlate” kollegaene og barna :/ Men man kan alltid besøke de heldigvis 🙂
    Så spennende 🙂 Barnehagelærer? Tror jeg aldri har hørt om :p hehe

    Ha en fin kveld du og:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top