Hjemme fra jobb

 

God morgen.. I dag er jeg så slapp og forkjølt at i dag ble jeg hjemme fra jobb.. Stod opp for litt over en time siden, dusjet og fått på meg kosedressen min, og nå ligger jeg slakt på sofaen under dyna. Her har jeg planer om å ligge resten av dagen. I går koste jeg og kjæresten min Ola med å se The walking dead før vi la oss – det er så spennende serie, gleder oss til neste episode.

 

Nå som jeg ligger på sofaen og har en god grunn til å late meg som bare det.. Jeg kom akkurat på at jeg har filmen Despicable 1 på dataen som jeg tenkte jeg skulle se nå, den ser så morsom ut – har dere sett despicable? Jeg skal iallefall se den nå etterfulgt av serier, og kose meg på sofaen med Solo is.

 

Ønsk meg god bedring ♥

 

Har dere sett filmen? 

Hvordan har dere det mine lesere? ♥

 


Posts created 395

8 thoughts on “Hjemme fra jobb

  1. det er ikke noe godt å være hjemme fra jobb, men når du er hjemme fra jobb så er det godt å kose seg med film og serier under ei god dyne og noe godt å spise på.
    jeg har sett filmen og den er morsom og bra film og du får kose deg med filmen og serier da.
    jeg har det bra da.
    du får ha god bedring og bli frisk da.
    klem 🙂

  2. christian: Det er godt å være hjemme fra jobb når en er syk, for å kunne bli frisk og bedre form til jeg skal på jobb igjen 🙂

    Det tror jeg at den er , den ser iallefall morsom ut 🙂

    Så bra at du har det bra:)) Takk for det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top