Vinterferie og husarbeid

Hei kjære lesere! ♥

 

Jeg ser ofte at folk stikker innom bloggen og jeg får så dårlig samvittighet at jeg ikke oppdaterer dere. Jeg har lenge følt på at jeg står fast med å skrive, når jeg først setter meg ned å skrive så får jeg det ikke til. Jeg sliter med å sette ord på ting, og formulere meg. Alt står bom fast, men jeg får prøve!

 

Endelig har jeg vinterferie. Jeg har ingen planer enn å bare kose meg og slappe av. Det første jeg gjorde når jeg stod opp, ruslet inn på badet og snurret på meg morgenkåpa, gikk på kjøkkenet for å lage hjemmelaget iskaffe og satte i gang husarbeid før kjæresten kommer hjem fra jobb. Det er så hærlig følelse når man har ryddet, støvsuget og vasket leiligheten, tatt seg en god og varm dusj, at det er en fryd og slenge seg ned på sofaen.  Nå har jeg inntatt en veldig sen frokost som besto av havregrøt og hjemmelaget iskaffe, nam nam.

 

 

Det er så mye nytt på bloggen at jeg må sette meg inn i det nye som har kommet. Jeg må også fikse ny header på bloggen min snart. Må nesten bare runde av, jeg må ordne meg for jeg og kjæresten skal handle på butikken. 

 

Skrives senere. Har noen anbefalinger å komme med senere.

Posts created 395

One thought on “Vinterferie og husarbeid

  1. Hei
    Koselig at du har vinterferie nå da og kan bare kose deg og nyte fri dagene dine og det er også fint at du har fått gjort litt husarbeid før kjæresten din kom hjem fra jobb da og jeg kan tenke meg at det er en god følelse å få gjort litt husarbeid da og du får ha en fin og koselig dag videre da og nyt vinterferien din da. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top