God morgen

Hei og god morgen ♥

God morgen fra senga. Våknet litt tidlig i dag også, og da var det bare å komme seg opp av sengen. Akkurat nå sitter på sengekanten å spiser knekkerbrød, og drikker en varm kakao, og en iskaffe. Ser også på Glee på pc skjermen og koser meg. På bildet såg jeg på True Blood mens jeg spiste frokost tidligere, så jeg tok bare dette bildet selv om jeg ikke ser på true blood akkurat nå. Våknet opp til surt og kaldt vær, og tåker langt nedover fjellsidene – usja.. Da er det godt å hive i seg en varm kakao.

 

Skal hive i meg frokost og gjøre unna husarbeid. Driver å tripper og går å venter på 5 pakker i posten, haha. Shoppegal sa du? Venter på en pakke fra Superkul, Motehus, Missme, Cdon, og Sparkjøp. Er så spent på pakkene at jeg blir gal av å vente, gleder meg til å vise dere hva jeg har bestilt.


 

Blogges 🙂

Posts created 395

6 thoughts on “God morgen

  1. God morgen til deg også.
    Håper du har sovet godt i natt.
    Kjekt å se at du koser deg og ser på serier før du gjøre noe.
    Du får ha en fin dag videre da.
    Klem.

  2. God morgen/formiddag til deg også! Det så veldig koselig ut på bildet med maten! Fint bildet av deg nedenfor =)
    Her er det fint vær, men det er høsttemperatur, så det er ingen direkte varme. Ellers en veldig fin høstdag =)
    Håper du får noen pakker i løpet av dagen, eller uken! Ha en fin dag videre =)

  3. Lene Charlotte Pedersen: Tusen takk for det 🙂 Så heldig med været 🙂 hater virkelig når det er surt og kaldt :p ja det håper jeg også, bestilt masse fine klær, sengsett, serier og div 🙂

    Takk det samme til deg også søte deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top