Uken som gikk

UKENS HUMØR:

Humøret var på topp. Jeg var hos frisøren på torsdag før helgen, tok etterveksten og stripet håret. Like fornøyd hver gang. Det beste av alt, jeg hadde noe å se frem til i helgen. Hyttetur i Torbudalen med 3 gode venninner.

 

UKENS KVALITETSTID:

Denne helgen var jeg på hyttetur med 3 venninner i Torbudalen. Helgen har vært en fest uten like, og det har skjedd mye morsomt. Vi har ledd til vi har fått sixpack, tårene trillet og ledd til vi nesten mistet pusten. Vi har kosa oss med god mat og drikke, godt humør, kortstpilling og ludo, det var altså så gøy! Det var virkelig godt å komme seg bort og ha kvalitetstid sammen med jentene.

 

UKENS LÅT:

Justin Timberlake – Can’t stop the feeling

 

UKENS CRAVINGS:

Iskaffe. Får aldri nok!

 

Ukens latterkrampe:

Kristina Andersen.. Den jenta ass, morsom og hærlig.. Disse videobloggene og fortellingene hennes om bilen til Eirik. Generelt sett alt hun forteller, er så morsomt at jeg ler så tårene triller. Og for å ikke snakke om hytteturen i helgen, så gøy!

 

Ukens høydepunkt:

Frisørbesøk og fikk fresh’et opp håret. Det er ingenting som er bedre enn det. Man føler seg ekstra vel og håret blir så fint etterpå.

 

Ukens serie:

Scream og Pretty little liars. Herregud så spennende. Nå har de begge to seriene tatt ferie, og jeg kan ikke vente til det begynner på igjen. For en syk slutt på Scream, man kan jo ikke avslutte det slik? men da har jeg mye å se fram til. Scream serien får dere sett på Netflix.

 

Hvordan har deres uke vært?

 

 

Posts created 395

2 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top