It’s my birthday

Hallo! Har dere det bra?

I dag har jeg hatt en kjempe fin bursdagsfeiring:) startet dagen på jobb der jeg ble møtt av hærlige 3.klassinger (som jeg jobber i) som ga meg klemmer og sang bursdsgssang til meg. Når jeg kom hjem til kjæresten har han disket opp med kake, blomsterbukett og grillmat til bursdsgsbarnet. Hærlighet så fantastisk! Jeg har fått så mye fantastiske hilsninger på facebooken min, det varmer! Jeg må bare si AT JEG ELSKER BURSDAGER, det er jo tross alt min dag i dag som er en gang i året, derfor er det ekstra stat med oppmerksomhet på dagen sin.

Vi har vært heldige med været i dag også, ser nesten ut som sommeren starter for fullt nå. Det har vært skikkelig til tropevarme.

Nå skal jeg slappe av med Gossip Girl før vi tar kveld.

Ha en fin kveld <3

Posts created 395

8 thoughts on “It’s my birthday

  1. Det virker ut som du har hatt en fin dag på bursdagen din og har kost deg.
    Du får ha en fin kveld videre på bursdagen din og kos deg.
    Så vil jeg også gratulere deg så mye med dagen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top