New haircut before and after


 

Heisann skjønninger ♥ 

I går var jeg hos frisøren og fått klipt håret mitt kort. Det meste som var ødelagt og slitt er klipt bort. Jeg ble utrolig fornøyd med frisyren og itilegg til at håret mitt ser, og kjennes bedre ut. Nå gjenstår det å farge håret lilla igjen siden fargen har falmet av en del. 

– Utvasket lilla farge, slitt og stygt hår. 

Håret etter : 


Håret er mye bedre nå enn det var før jeg klipte meg. Fått en ny frisyre og ansiktet kommer mer frem, og jeg er fornøyd.


I kveld blir det hæla i taket og tennene i tapeten for jeg skal ha fest, og deretter blir det utfart. Blir det ikke noe spessielt med liv ute får vi fortsette festligheten hjemme hos meg. Kjekt å bo rett ved siden av uteplassen gitt.

 

– Hva synes dere?

– Hva skal dere i kveld?



Posts created 395

29 thoughts on “New haircut before and after

  1. Du ble veldig fin på håret da og det er fint at du skal kose deg i kveld og ha det kjekt med venner.
    jeg skal bare ta det med ro og kose meg i kveld.
    Du får ha en fin kveld videre og kos deg mase da.
    Klem 🙂

  2. Så fint det ble 🙂
    I kveld har vi her ingen planer, snart lage noe middag og så se en film eller to 🙂 Ønsker deg en riktig god lørdag videre og kos deg med det du skal gjøre 🙂 Stikk gjerne innom bloggen min når du har tid. Blogger om hvordan det er og være mamma og ha ei lita jente under barneværnet.

  3. Wow! Den hårfargen på bildene øverst likte jeg drittgodt ;o har du lyst å sende meg en mail på hvilken farge det er, om du farget det selv eller hos frisøren? trenger en forandring, og den falt virkelig i smak ;o

  4. Anette Linnea Vagle: tusen takk 🙂 Hårfargen jeg har på bilde øverst og nederst er samme farge men det ser litt annerledes ut pga lyset. Som du ser på de øverste bildene så er fargen blast?

    Jeg har farget det selv hjemme 🙂 Fargen heter Live color XXL Mystic violet 🙂

  5. Ja jeg forstod nesten det, men likte den fargen når den var falmet 😀 men har svart hår nå, så blir kanskje vanskelig å få sånn lys rød/lilla farge. takk for svar 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top