Tilbake på hesyeryggen

God søndagskveld fine lesere ♥

Idag startet jeg og Ola morgenen med nystekte rundstykker med ost og paprika på, nam. Senere på ettermiddagen dro jeg til stallen for å ri på tur sammen med Line. Nå er det mange år siden jeg red sist, så jeg må si det var godt å være tilbake på hesteryggen. Jeg har vært utrolig spent pga nettopp det, men hesten jeg red var så rolig og snill som et lam at dette var null problem. Og itilegg til at jeg har prolaps i ryggen var jeg spent på hvordan dette gikk. I følge folk på nett skulle ridning være bra for ryggen, så dette gikk kjempe bra!


 

Nå har jeg landet i sofaen etter å ha vært hjemom å dusjet, og er stappmett etter at Ola fikset middag til oss. Her skal jeg bli resten av kvelden å se Supernatural, og Game of thrones senere.

 

Ønsker dere en fin kveld videre.

 

Hva har dere gjort i dag?

 

Posts created 395

4 thoughts on “Tilbake på hesyeryggen

  1. Så gøy, jeg har også tatt opp ridningen igjen etter 3-4 år med pause 🙂
    Ridning er den “treningen” som du bruker/styrker mest muskler på. Er kjempe bra for ryggen, kropp og sjel 🙂
    Ha en fin kveld 🙂

  2. Elisabeth: Så bra, godt å høre 🙂 Da får jeg styrket ryggen min 😀

    Så artig at du har tatt opp igjen ridning, det er gøy å holde på med hester, som du sier : det er kjempe bra for kropp og sjel 🙂

    Ha en fin kveld du også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top