Purple hair. Resultat

Hei superstars ♥

I går fikk jeg et kick in the butt og dro avgårde på vita å kjøpte hårfarge. Det var ikke hvilken som helst hårfarge, denne gangen kjøpte jeg lilla hårfarge. Jeg har jo gnålt så mye om på bloggen min å farge håret mitt lilla, men jeg har ikke fått gjort noe med det, før nå. 

Her er resultatet :

 


Men. Dette er bare KUN extension håret mitt jeg har farget. Jeg ville farge extensionshåret mitt for å sjekke ut hvordan fargen var, og om det ble bra. Og ikke minst om jeg kledde det. Så jeg satte bare på håret oppå hodetbunnen og håret mitt for å dekke det blonde håret mitt. Jeg sitter enda med extensionhåret, haha. Jeg må rett og slett si at fargen var drit kul, så kanskje jeg rett og slett skal kjøre på å farge mitt eget hår også?

 

Hva synes dere?

Posts created 395

6 thoughts on “Purple hair. Resultat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top