goodbye 2014

Det er snart på tide å si farvel til 2014, og ønsker 2015 velkommen. 2014 har vært et år med mye sprell og morro. Jeg flyttet ut fra barndomshjemmet og startet et nytt kapittel i leiligheten “min”, jeg tok årets første bad i sluddvær som resulterte i streptokokk betennelse. Jeg tok min tredje tatovering, vært på hyttetur med 3 gode venninner, og fikk meg jobb på Rema 1000 itilegg til at jeg jobber som lærling. Jeg fikk tyrkia tur i bursdagsgave og reiste i høst. Jeg var på julebord og fikk prøvd gokart og spa. Jeg vil avslutte dette året med å lage en perfekt waldorfsalat, hehe. Det blir 8kg høne på kvelden med noe godt i glasset og fyrverkeri på kvelden. Med det vil jeg ønske dere alle et godt nyttår

 

Posts created 395

One thought on “goodbye 2014

  1. Da er det snart goodbye 2014 og det er fint at du har opplevd mye koselig i dette året og det virker ut som du har kost deg mye i dette året.
    Takk for alt du har blogget om i dette året og det har vært fint å følge deg i dette året og stå på videre i neste år.
    Du får kose deg max i kveld og ha et riktig godt nytt år.
    Nyttårs klem fra meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top