good morning

 

Heisann lesere!

I går tok jeg julevasken og vasket ned hele leiligheten min. Puh, godt å være ferdig! Jeg hadde så mye å rydde i går at jeg ble nesten litt fortvilet over meg selv, hvor skulle jeg starte? hehe neida det var ikke så ille, sorterte betalte regninger og papirer, bøker jeg ikke skal ha som jeg skal gi bort. Kanskje jeg kan gi bort noen bøker til dere??

 

Jeg har fri fra jobb i dag, sov til halv elleve og startet morgenen med en lang og varm dusj. Nå sitter jeg ved pcn og inntar frokosten min som består av ristet brød med nutella og et glass melk, himmelsk godt, det er favoritt pålegget mitt fra da jeg var lita. Når jeg er ferdig med frokosten har jeg en oppgave jeg må gjøre ferdig. Senere tar jeg turen til Ola og Pål, i dag blir det kalkun som står på menyen, åh gud kor jeg gleder meg.

 

Ha en fin dag da dere ♥

 

Posts created 395

2 thoughts on “good morning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top