Sulten 24/7

 

Hei og hopp.

I morgen har jeg fri, og godt er det. Jeg har planer om å sitte oppe lenge i kveld og kose meg med serier og en god bok. Jeg begynte på ny serie for noen dager siden som heter American horror story, noen som har sett den? jeg gikk lei av den etter et par episoder, så nå har jeg havnet tilbake til guttaboyz fra Supernatural ♥ 

 

Jeg er sååå sulten for tiden og har sååå lyst på godteri, spesielt går jeg å er sugen etter sjokolade. Etter jeg har spist middag tar det ikke lang tid før magen begynner å romle etter mat. Jeg og guttene (ikke barna mine nei) skal ordne oss hjemmelaget pizza som jeg var å handlet inn i sta, men jeg må bare vente på at de kommer hjem fra fotballtrening. Jeg har allerede fråtset i meg new energy sjokolade og litt potetgull, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gomler i meg det, når jeg slettes ikke har lyst på potetgull, men sjokolade. Før jeg ødelegger appetitten min helt må jeg ta meg selv i nakken og.. JA nå kom de akkurat inn døren, nå logger jeg av for snart blir det Pizza ♥

 

Hilsen matglade og godterisyke meg..


Posts created 395

3 thoughts on “Sulten 24/7

  1. Det høres godt ut med hjemmelaget pizza og det er fint at du skal kose deg og det er fint at du har fri i morgen for da kan du bare kose deg og slappe av og nyte kvelden i kveld og nyte fri dagen i morgen og det er litt godt med sjokolade når man har lyst på noe godt.
    Du får kose deg med serien og ha en fin kveld videre.

  2. Hehe, vett om et tilfelle der det e heilt normalt 😉
    Guttene?
    Kjekt å lese bloggen din, spesielt når du legger ut bilder; du er så pen ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top