Barna i bakkebygrenda

Husker dere barna fra bakkebygrenda? Det var min, og er fortsatt min store favoritt. Jeg brukte se filmene om igjen og om igjen flere ganger opp gjennom årene. Jeg og mamma brukte å se det ofte, og nå begynner det å bli en del år siden sist jeg så filmene. Barna i bakkebygrenda er en svensk film som handler om en barneflokk på 7. Vi møter Lisa, Bosse, Lasse, Britta, Anna, Olle og lille Kerstin, og blir med på alt det morsomme de gjør om høsten, vinteren, og våren. De baker julekaker, kjører kanefart og lager tinnsoldater. De går på skøyter. Om våren får Lisa sitt eget lam som hun må mate med tåteflaske, og som hun tar med på skolen. Dette er bare begynnelsen, det er mer moro i Bakkebygrenda.


 

Har dere sett Barna i bakkebygrenda?

Posts created 395

2 thoughts on “Barna i bakkebygrenda

  1. Filmene i barna fra bakkebygrenda er jo morsom da og det bringer gode miner da og jeg så mye på det før og det er like morsomt hver gang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top