Dagens frokost : Havregrøt med eple og kanel

 

God dag! I dag har jeg fri og har sovet lenge, deilig. Når jeg stod opp tusslet jeg gjespende inn på badet og tok meg en god og varm dusj før jeg kjørte en kompis av meg til skolen. Nå har jeg akkurat ordnet meg en lettvint og god frokost, havregrøt med eple og kanel. 

 

 

Jeg har fått dilla på dette igjen og ordner meg dette nesten hver morgen eller så ofte jeg har lyst på. Jeg kjøpte havregryn på pose som heter 123 og Bjørns havegrøt. Du tilsetter 1,5 – 2 dl melk eller vann. 


Den posen til venstre fra Møllerens hadde jeg eplebiter oppi (helst grønne epler på grunn av den syrlige smaken) Noen liker også ha bær oppi, så dere får prøve det ut, godt er det uansett med og uten frukt eller bær.

Men de har også fått inn havegrøt med eplebiter oppi både fra Møllerens og Bjørns havregrøt, noe som også er kjempe godt. De har forskjellige sorter alt ettersom hva du vil ha i grøten eller ikke. Det beste av alt er at det koster mellom 7-9 kroner pr pose, billig.


 

Har dere smakt havregrøten fra Møllerens og Bjørn? 

Hva liker dere å ha i havregrøten?

 

Posts created 395

4 thoughts on “Dagens frokost : Havregrøt med eple og kanel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top