Jeg gir bort tre dvd filmer

 

Hei mine venner. Siden jeg har hatt en liten opprydding i dvd hylla mi, tenkte jeg å gi bort 3 dvd filmer til dere – snilt, ikke sant? Istede for å selge, er det bedre å gi de bort til en av mine lesere.  

Her er de 3 jeg vil gi bort..

 

Alt dere trenger å gjøre er å skrive i kommentar feltet på dette innlegget at dere VIL ha 🙂 Jeg velger en tilfeldig leser og som blir kontaktet på mail 🙂 

NB : Kommenter at dere vil ha og legg igjen epost 🙂

 


Posts created 395

4 thoughts on “Jeg gir bort tre dvd filmer

  1. Jeg er fra 1990 kullet og gikk på den skolen. Jeg lurer på om du gikk en klasse over meg? Det er noe kjent med navnet ditt da jeg så denne bloggen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top