Svar på spørsmålsrunden

 

Hva er fremtidsplanene dine?
SvarPlanene mine for framtiden er å få en utdannelse og bra økonomi. Ellers tar jeg resten som det kommer 🙂

 

Hva er din favoritt farge?
SvarBlå

 

Hvor høy er du?
SvarJeg er ca 1.72 høy

 

Jeg leser din blogg, leser du min?
SvarÅå så koselig å høre, nei det gjør jeg ikke. Eneste bloggene jeg leser er toppbloggere (topplisten)

 

Hvilken hårfarge trives du best med? 
Svar: Jeg trives veldig godt som blondine, så lenge det ikke blir alt for lyst. Men jeg må si at jeg trives best i mørkere hår.

 

1 Plass på favoritt serien din? 
Svar: Oi… Dette blir vanskelig siden jeg har så mange favoritt serier, får vel velge Grey’s Anatomy da 🙂

 

Hvis du skal ha barn, hvor mange ønsker du deg? 
Svar: 2 stykker 

 

Hvilken sang er din favoritt akkurat nå? 
Svar: Miley Cyrus med Wreking ball og we can’t stop

 

Hvor ser du deg selv om 5 år? 
Svar: Det aner jeg ikke

 

Hvor i verden vil du reise, og hvor har du vært?
Svar: Jeg vil reise til Karibean, Hawaii, Paris ++  De plassene jeg har vært er : Sverige, Danmark, Amsterdam, London, Hollywood, Bulgaria (tror det var alt?)

 

Hva er en normal dag for deg?
Svar: Starter dagen med en frokost, ordner meg og drar på jobb. Lager middag og slapper av med kjæresten, ser serier, er med familien og venner. Det er en normal dag for meg 🙂

 

Dette var det jeg fikk inn 🙂

 

Posts created 395

2 thoughts on “Svar på spørsmålsrunden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top