Syk og svak

Heisann.. I dag har jeg kost meg, helt til nå, for formen ble plutselig snudd om. Formen er ikke på topp, kjennes ut som jeg har fått feber og all energien min har forlatt kroppen.. Siden Ola (kjæresten min) dro ut på uvr-trening vurderer jeg å bruke tiden på å spille tv spill eller noe, men det har blitt så kjedelig siden jeg er så kvalmende god. Ola vil sjeldent spille sammen med meg, hehe.

 

Uansett.. Jeg har lagt meg på sofaen og ligger her som en slask og gorrer.. Etter litt om og men fant jeg ut at jeg heller skulle sette på Glee. Nå legger jeg fra meg bloggen litt og slapper av. Så blogges vi.

 

– Vanja

 


Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top