Pakke i posten, ikke sponset!

Hei. Har fått pakke i posten i dag også. I går fikk jeg pakke fra Superkul og Sparkjøp. I dag fikk jeg pakke fra Motehus, og nå gjenstar det pakke fra Cdon og Miss me – 5 pakker tilsammen. Haha shoppegal?

 

Flere av dere trodde jeg ble sponset fra Superkul og Sparkjøp da jeg la ut det jeg fikk i posten. Pakkene fra Superkul, Motehus, Sparkjøp, Cdon og Missme har jeg bestilt og betalt selv – disse har jeg ikke fått sponset! da slipper dere å lure mer på det 🙂 

 

Her er det jeg fikk




 

Disse er veldig populære og drar like fort ut igjen som når de får den inn. Her lønner det seg å være kjapp med å bestille. Dessuten har de noen på tilbud pga de skal tømme lageret. 


 

Hva synes dere om innkjøpet mitt på nett? 

 


Posts created 395

13 thoughts on “Pakke i posten, ikke sponset!

  1. MAIKEN JOHNSEN: Hehe ja, man får jo nesten lyst på alt de poster på facebook 🙂 Tror den koster 249,- eller 299,- 🙂

  2. Elin Slåen: Jeg måtte bare bestille, alle tre var så fine 🙂 Ugle jakken er på tilbud til 249.- også nå 🙂

  3. Fine innkjøp, så ut som noen deilige og varme produkter 🙂 Noe som er bra nå til høsten og vinteren. Selv venter jeg også på sinnsykt mange pakker, har bestilt så mye i det siste at det er “skummelt”, hehe!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top