Jeg har fått en ny blogg

Hei alle sammen 🙂

 

Da har jeg etter mye snakk om å lage en ny blogg endelig kommet. Etter lange månender med venting har vsb navnet endelig blitt ledig, og nå starter jeg en ny blogg fra grunnen av. Siden jeg ikke har venner på bloggen lenger håper jeg at dere orker å tar dere noen sekunder å legge meg til som venn, da hadde jeg blitt kjempe glad..

 

Jeg håper dere vil følge nye bloggen min, dessuten er den jo mye letter å huske enn forrige bloggen jeg har. Forresten, dere kan gå inn på gamle bloggen min her : Vanjaslilleverden.blogg  Jeg kommer ikke til å slette den da dere kan lese litt gjennom den 🙂 

 


Bilde fra sverige turen i går 🙂

 

– Legg meg til som venn

 

 

 

Vi blogges om litt.. Blir ægg, bæiken og bønner til frokost 🙂 

Posts created 395

6 thoughts on “Jeg har fått en ny blogg

  1. Gratulerer med ny blogg da.
    Den ser bra ut og jeg gleder meg til å følge denne videre og se hva du skriver.
    Lykke til med ny bloggen da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top