Ikke bry deg om hva andre tenker og mener

Hei!

Etter mitt lille fravær er jeg nå tilbake, tror jeg. Jeg har gått mye runder med meg selv om jeg skal blogge eller ikke, og jeg har kommet frem til at jeg ikke tør. Det er ikke bare skrivesperre som er problemet. Jeg tør ikke fordi jeg rett og slett tenker for mye på hva andre mener og synes om bloggen min, og hva jeg skriver om. Jeg møtte ei kjempe søt og hyggelig russejente på lørdag i helgen, som fortalte meg at hun leser bloggen min (noe så koselig å få høre) Hun kom med noen gode tips og et godt poeng. Hun fortalte meg at dette er jo din blogg, dine tanker, meninger og dine følelser du skriver om. Ikke bry deg om hva andre tenker og ikke vær redd for å skrive. Hun har jo faktisk et godt poeng. Hvorfor skal jeg være redd? jeg må rett og slett ikke frykte å skrive om ting som måtte falle meg inn. Jeg ble utrolig glad for den praten vi hadde, hun var ærlig og åpen, virker som ei hærlig jente selv om jeg bare har møtt henne en gang på lørdag. Jeg skal ta et tak i meg selv, tørre å prøve.

 

 

Posts created 395

5 thoughts on “Ikke bry deg om hva andre tenker og mener

  1. Du har en veldig fin blogg og skriver alltid mye fint på bloggen din og det er alltid like koselig å lese hva du har skrevet i bloggen din for du kommer alltid med noe interessant å skrive om og det tror jeg du vil gjøre fremover også da.
    Stå på videre da 🙂
    Hilsen en veldig stolt leser av bloggen din 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top