Syk og svak, og nytt serietips

Hei! nå ligger jeg som et slakt i sofaen med et pledd og holder på drikker mitt andre glass med iskaffe. Jeg våknet for en stund siden etter en to timers powernap. I dag skal jeg tilbringe mye tid på sofaen med curamed te og slappe helt av… denne formen ass.

        

 

For et par år siden startet jeg med en ny serie på netflix som heter Teen Wolf, og jeg har nå akkurat startet på sesong 6 som er den nyeste sesongen som har kommet ut på nett. I serien følger vi en sånn typisk unge tenåringsgutter, men etterhvert som gjengen blir eldre så synes jeg serien begynner å tar seg opp etterhvert. Jo eldre de blir, jo mer spennende blir det. Gi serien en sjanse, jeg er helt oppslukt. Jeg klarer nesten ikke å vente på at en episode av sesong 6 kommer ut hver uke.

TEEN WOLF - Season 4 Cast Shot - Photo Credit: Jaimie Trueblood/MTV

 
 
Teen Wolf er en overnaturlig drama serie som følger Scott McCall, en high school student og sosialt utskudd som etter å ha blitt bitt av en varulv, får han ekstraordinære overnaturlige evner. Scott forsøker å opprettholde et normalt liv, mens han gjemmer seg fra alle hans hemmelige liv som en varulv med unntak av sin beste venn Stiles Stilinski, som hjelper ham gjennom denne endringen. Samt mystiske varulv, Derek Hale. Allison Argent er Scotts nye kjærlighet som bærer på en stor hemmelighet. Hun blir straks venner med Lydia Martin, en intelligent jente som dater Jackson Whittemore, som er lacrosse lagkapteinen. Jackson er mistenkelig om Scotts fysisk styrke og sverger på å finne ut hva hemmeligheten hans er, uansett hvor lang tid det tar.
 
Scott McCall og vennene hans innser muligheten for en fremtid uten hverandre, en neste fase av livet som kan ta dem i ulike retninger til tross for sine beste intensjoner. Nye skurker bruker en kombinasjon av vitenskap og det overnaturlige for en ondskapsfull og mystisk formål som til slutt vil sette Scott og vennene hans mot sin største fiende.

Sjekk ut traileren til sesong 1 og 6. Serien tar seg opp og blir mer og mer spennende. Jeg er helt oppslukt og hekta!

 

Posts created 395

One thought on “Syk og svak, og nytt serietips

  1. Hei kjære blogger 🙂
    Det er litt synd å høre at du er syk, men da er det godt å ligge å se en god serie og drikke noe godt så får vi håpe du blir frisk snart da.
    Du får kose deg med serien som forresten ser bra ut da og den virker spennende og jeg skal prøve å se den en gang.
    Du får ha en god bedring og kos deg under pleddet da.
    Klem fra meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top