Snart på tide å si farvel til 2016

Det er snart på tide å si farvel til 2o16. Dette året har vært et år med mye sprell og moro, men også enda et år med smerter. Jeg ble ferdig utdannet barne og ungdomsarbeider, og fikk meget godt bestått på fagprøven. Jeg fikk fineste gaven i år, og ble tante til verdens fineste gutt, Marius. Han ble døpt her på Sunndalen i vår. Innerdalstur med familien ble det også. Jeg og kjæresten var så heldig å få bli med pappa og Kirsti til kreta i august, og storebror overrasket med å dukke opp i kreta, og vi feiret 27 års dagen min der. Snorkling fikk jeg prøve ut for første gang, litt skummelt, men mest spennende. Jeg var på hyttetur i torbudalen med hønsegjengen Cathrine, Lill Tone og Tatiana. Tilbringt tid i stallen med verdens snilleste og fineste hest, svarten. Ridd på turer i skog og mark, og på bana. Dro med meg polakk baben min Weronika i stallen, og hun ridde Svarten barbak for første gang, som endte i å falle av. Så må jeg ikke glemme goodbye party jeg hadde for Weronika som flyttet hjem til polen. I oktober fikk jeg bekreftelse på at det ble ryggoperasjon i desember og mandag 12, ble ryggopperasjonen gjennomført og vellykket. Jeg avslutter året sammen med familien, og kalkun på bordet. Jeg vil ønske 2017 velkommen. Blanke ark og nye muligheter. Godt nyttår alle sammen ♥


 

 

 

 

 

Posts created 395

2 thoughts on “Snart på tide å si farvel til 2016

  1. Så bra du har opplevd mye fint i år da og håper du får oppleve mye fint i 2017 så vil jeg ønske deg en riktig godt nytt år og kos deg mase
    Nyttårsklem fra meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top