The Kardashians og spinoffs

Keeping up with the kardashians, ofte forkortet KUWTK, er en amerikansk reality tv og showet fokuserer på personlige, og profesjonelle liv av Kardashian-Jenner familien. Serien fokuserer hovedsakelig på søstrene Kim, Kourtney, Khloe, og broren Rob Kardashian, og deres halvsøstre Kendall og Kylie Jenner. De har også sine foreldre Kris og Caitlyn Jenner (tidligere kjent som Bruce Jenner) 

 

 

Tidligere så jeg nesten alle sesongene som hadde kommet ut, og jeg la merke til at jeg gikk glipp av en del hendelser som ikke hengte sammen. Først nå nylig fikk jeg vite at de har spin-off serier som man må følge med på samtidig som å se Keeping up with the kardashians. Jeg fant ut at man må se et par episoder av KUWTK, og deretter se Kourtney og Khloe take Miami. Dere skjønner sikkert greia, når de begynner å fortelle at de skal til Miami, eller New York, da er det bare å hoppe til spin-off seriene. Forvirrende? Ja, det er ikke lett å holde følge, og heller ikke enkelt hvilken rekkefølge man skal se de i. Etter litt googling fant jeg ei liste over når man skal se spin-off serien. Det er jo ikke noe rart at jeg satt igjen som et spørsmålstegn og ikke skjønte en ting når ikke noe av episodene hang på grep, jeg hadde jo gått glipp av en del drama. Og drama kan man ikke gå glipp av, hehe. Derfor startet jeg å se alt på nytt for å få med meg alt, og nå er jeg på sesong 12 som jeg følger med på tv2 sumo.

 

 

Seriens suksess har ført tilegg til etableringen av en rekke spin-off serien, inkludert: Kourtney og Kim take Miami, Kourtney og Kim take New York, Khloe & Lamar, Kourtney og Khloe take the hamptons, Dash Dolls, Kourtney og Khloe take Miami og sist Rob & Chyna.

Ser dere på The kardashians? Har dere fått med dere spin off seriene som nevnt over?

 

Posts created 395

One thought on “The Kardashians og spinoffs

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top