Nytt prosjekt

 

God morgen alle sammen! Ah, nå står iskaffe og smoothie på planen før jeg begynner på prosjektet mitt, men aller først, blogge. Jeg våknet kvikk og fin form, tusslet inn på badet, begynte å vaske og støvsuge. Ordnet meg smoothie som består av mango, ananas og banan med litt ZerOH i, frisk og innmari god smoothie!

Jeg har forresten begynt på et nytt prosjekt. Denne gangen holder jeg på å maler bombay tv benken min hvitt. Jeg er så lei slike mørke farger, så det er uten tvil finest i lysere farge. Når jeg maler møbler, så koser jeg meg skikkelig. Jeg tenner lys, ser serie mens jeg maler, ah, det er så koselig det. Håndtakene på skuffene skal byttes ut med noe finere. Jeg gleder meg til å vise dere før og etter bilder. Hvis dere ønsker å se mer av mine før og etter bilder av møbler jeg har malt, så trykker dere bare HER

 

 

Posts created 395

4 thoughts on “Nytt prosjekt

  1. Henriette Celin: Jeg tror den kommer til å bli veldig fin 🙂 godt med forandring!
    Ah na snoothien er veldig god 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top