Today’s breakfast and homemade ice coffee

 

God morgen ♥ 

Lørdag altså, så deilig. Jeg våknet i 12 tiden, og selvfølgelig lå jeg å dro meg i senga i en times tid. Det ble litt surfing på mobilen en stund, før jeg stod opp og ordnet meg kyllingsalat og hjemmelaget iskaffe. 

Today’s breakfast and homemade coffee

 

Oppskrift:

♦ Pulverkaffe / Instant coffee

♦ Vaniljeis  / Vanilla icecream

♦ Melk   / Milk                 

 

Kok opp vann, ta ca 2 spiseskjeer med pulverkaffe (alt ettersom hvor sterk kaffen dere vil ha) i en kopp. Ha vaniljeis i en shaker, jeg brukte smoothie flasken da jeg laget i flere omganger, deretter heller dere i kaffen og rister slik at isen smelter og blander seg med kaffen. Er iskaffen for sterk, tilsett melk. I dag brukte jeg faktisk ikke melk i det hele tatt. Men det varierer hvor sterk jeg tar kaffen, så dere må bare prøve dere litt frem.

         Ønsker dere alle en fin lørdag, så blogges vi.

 

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top