Nytt på badet: sminkeskap

annonselenke

Hei på dere ♥ Har dere det bra? I skrivende stund sitter jeg i sofahjørnet, drikker Starbucks kaffe og er litt småtrøtt. Jeg har vært mye trøtt i det siste, det tærer vel på å gå med smerter 24/7. Akkurat nå regner det, og jeg har krøpet under pleddet og koser meg. Tidligere i dag har jeg tatt en stor opprydding i skapet på badet, og har kastet en del. Jeg fikk skjennepreken av Ola i går kveld om at slik skal vi ikke ha det når vi flytter sammen. Det første jeg gjorde da han dusjet, var å rydde på badet, haha. 

 

Tidligere har jeg kjøpt meg sminkeskap. Jeg har lenge vært på utkikk etter en sånn, og endelig fant jeg en. Jeg måtte bare ha den, så slipper jeg å ha sminken slengt rundt omkring i forskjellige toalettvesker i skapet. Nå kan jeg ha sminken samlet på en plass. Veldig praktisk og fint skap med speil.

 

– Dere kan bestille den her

Posts created 395

5 thoughts on “Nytt på badet: sminkeskap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top