JEG BESTOD MEGET GODT PÅ FAGPRØVEN

Hei alle sammen… Long time no see. Nå er det 3 måneder siden jeg har oppdatert bloggen, og mye har skjedd siden sist. Jeg vil så gjerne fortelle dere at for 3 måneder siden, ble jeg tante til en fantastisk og hærlig gutt. Jeg er veldig stolt. Jeg har ikke noen barn selv, så det å ha blitt tante er stort. Jeg koser meg veldig i tanterollen, og jeg ser fram til jeg får barn selv når tiden er inne.

For snart 2 uker siden hadde jeg fagprøve i barne og ungdomsarbeiderfaget. Snart 2 uker siden jeg bestod meget godt på fagprøven.  Snart er kontrakten som lærling over, og jeg må si farvel til 3.klassingene jeg jobber i. Det kommer til å bli veldig trist, for jeg har blitt så glad i dem alle sammen. Jeg har hatt et lærerikt og artig år sammen med barna og kollegene mine. Jeg skal søke på jobber fremover, og jeg håper å komme tilbake til barnekolen. Blir spennende å se fremover.

Posts created 395

12 thoughts on “JEG BESTOD MEGET GODT PÅ FAGPRØVEN

  1. Hei hei gratulere så mye med fagbrevet😊 Jeg er lærling selv og skal ta fagbrevet denne uken så lurte på var det vanskelig ?

  2. Gratulere så mye med å bli tante da og det er jo koselig at du har blitt tante da for da har du en du kan ha det moro sammen med og leke litt med så jeg skjønner at det er stort for det er jo kjekt med en liten en i familien som alle kan ha det moro med.
    Gratulere med å besto meget godt i fagprøven da og det er bra du greide det for du har jo jobbet hardt for det da og det blir nok trist å si farvel til klassen du har vært i så lenge, men får håpe at du kan komme tilbake ditt en gang og lykke til fremover med å søke jobb og det blir spennende å se hvor du kommer til å jobbe.
    Klem 🙂

  3. Maria: Hei Maria 🙂 Tusen takk for det 🙂 Oi, så spennende.. 🙂 Nei det var ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg er godt kjent med jobben jeg gjør og er/føler meg trygg. Øvd mye på alt av mulige oppgaver jeg kunne få på fagprøven. Så det lønner seg å øve i forkant.

    Da sensorene kom og jeg fikk oppgaven, var oppgaven og fremføringen i seg selv enkel, men å sette seg ned å begrunne hva, hvordan og hvorfor jeg gjorde det, synes jeg var litt vanskelig. Det å formulere og forklare at det kommer godt frem på papiret, er ikke enkelt. Men så lenge du er trygg på deg selv, og det du gjør, så kommer det til å gå kjempe bra.

    Klem

  4. Hei Christian. Takker for det. En stor lettelse å bestå meget godt, det hadde jeg aldri trodd. Blir veldig trist å si farvel, men det kan godt hende jeg kommer tilbake , som vikar eller noe. Håper det.

  5. så kjekt! gratulerer så masse 😀 ønsker en superkveld – lag deg noe ekstra godt å spise, det har du fortjent! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top