Serie tips : The originals


Originalene er en spin-off fra The Vampire Diaries som sentrerer rundt Mikaelson søskene, Klaus, Elijah og Rebekka. Serien begynner med de opprinnelige søskene drar tilbake til byen New Orleans for første gang siden 1919. Etter å ha opprinnelig bygget byen, hadde de blitt tvunget til å flykte fra sin hevngjerrig far, Mikael. Klaus sin protesjé Marcel, tok ansvaret for byen. Klaus vedtar at de må ta ned Marcel, og komme tilbake i byen som en gang tilhørte dem, og beskytte alt som de har bygget fra krigen. Det å få tilbake byen deres byr på mange problemer mellom vampyrer, varulver og hekser. Det byr på større problemer når ulven Hayley bærer Klaus sitt barn, og de hensynsløse utspekulerte foreldrene deres, Mikael og Esther kommer tilbake fra de døde for å gjenforene familien. De har begge felles mål, å få slutt på vampyrer. Selv om Esther ønsker å befri verden av vampyrer mens Mikael ønsker bare å drepe Klaus

 

Se traileren

 


Har dere sett The vampire diaries eller The originals?

Jeg digger begge seriene. Bør sees 🙂

 

 

Posts created 395

2 thoughts on “Serie tips : The originals

  1. Fulgte veldig med på The Vampire Diaries da det kom ut og litt inn i sesongene, men har falt helt ut. Hvis jeg skal se The Originals føler jeg at jeg må ta meg tid til å se TVD om igjen.

  2. Caroline: Man trenger egentlig ikke å se The vampire diaries først for å se the originals. Jeg har også falt ut av TVD, så begynte jeg bare å se den andre serien selv om jeg ikke er ferdig med tvd 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top