Sleeve tatovering

Hei på dere ♥

Det har seg slik at jeg har tatt enda en tatovering, nemlig en sleeve som dekker hele arma mi. Neida, dette er bare en fake tatovering som jeg har kjøpt på ebay for knappe 11kroner. Jeg hadde så lyst å teste ut dette for å se om jeg kledde dette sleeve opplegget. Selv om det var på en måte litt kult, er jeg ikke så stor fan av hodeskaller, spessielt ikke på oss jenter! Det blir for harry for min del. Hadde jeg skulle endt opp med sleeve eller noe lignende, hadde jeg byttet ut hodeskallen med roser og noe annet som er meg og min stil. Og kanskje ikke dekket hele armen. 

 

Så hva synes dere?

 

Posts created 395

3 thoughts on “Sleeve tatovering

  1. Det var litt stilig da og det så litt fint ut om man bytter ut hodeskallen så da ville du ha kledd den, men det har også vært fint om du hadde funnet en fin liten tekst som du kunne ha på armen.
    Håper du finner noe du liker da. 🙂

  2. Elin Slåen: Tror ikke jeg hadde vært typen til å ha på hele armen :p Kanskje fra skuldra og litt ned, men ikke noe dødningshode, da blir det for harry :p hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top