I stay up late every night

And realize it’s a bad idea every morning.. or not to day 🙂

 

God morgen skjønninger ♥ Hva gjør dere?

Det har seg jo sånn at man blir fristet å ligge i sengen til langt på natt med pc’n i fanget, høre på musikk og se serier. I natt har jeg holdt på med bloggen min, hørt på musikk og sett på Gossip Girl, med en snorkende kjæreste ved siden av. Klokken ble 03-03.30 før jeg sovnet, og trodde at jeg kom til å sove utpå ettermiddagen eller noe. Men der tok jeg feil. Jeg våknet 10.30 i dag og var lys våken. Da er det ikke noe annet å gjøre enn å skrive et blogginnlegg og ønske dere en god morgen, og en fin dag. Nå skal jeg straks stå opp, ordne meg frokost og rydde og vaske leiligheten min. I dag har jeg mye energi, så det er da jeg bare må ta den sjansen å få gjort noe fornuftig.

 

 

Ønsker dere en fin dag ♥ 

Hugs and kisses.

 

 

Posts created 395

One thought on “I stay up late every night

  1. Hei og god morgen til deg og 🙂
    Jeg har nettopp våknet etter å ha ligget litt lenge, men skal snart ut å ordne ting til turen jeg skal på snart.
    Kjekt å være våken litt seint når man ser på serie og hører på musikk og blogget litt som er koselig å gjøre da og det er jo godt at du våknet sånn passe tidlig så du kunne gjøre noe fornuftig ved å spise litt frokost og rydde leiligheten og det er jo kjekt å se at du skal gjøre da.
    Du får ha en fin dag videre og kos deg.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top