Spending my monday morning like

God morgen, mine fine 

Her ligger jeg fremdeles i sengen å bare nyter ferien min fullt ut.. Sommerværet ser ekstremt dårlig ut i år, vi har hatt noen finværs dager, men ellers ser det dårlig ut. Det blir en del innedager med film og serier, og det er med god samvittighet når været er så dårlig. Jeg sitter å grubler på om vi ikke skal reise bort litt, eller bare ta en roadtrip til en eller annen plassen, for å komme oss bort til. Hva skal dere i sommer? Er dere heldig med sommerværet?

Nå står havregrøt og film på menyen min. Vi snakkes

 

 

Posts created 395

4 thoughts on “Spending my monday morning like

  1. God Morgen til deg og 🙂
    Bra du nyter ferien din da og håper du får noe fine dager ute i sola, men det virker jo koselig å ligge og kose seg litt med god film og bare ta det med ro.
    Du får vel finne på noe å gjøre noe kjekt og koselig og det er jo godt å reise bort litt og bare koble av og gjøre seg klar til å jobbe igjen etter ferien.
    Jeg skal på cruise og det blir litt kjekt og jeg har vel hatt det samme som deg.
    Du får kose deg videre i dag og nyt ferien og finn på noe kjekt for det gjør bare godt.
    Klem 🙂

  2. Takk for det 🙂
    Vi skal dra til Barcelona så drar vi til Napoli, Roma, Firenze, Pisa, Cannes, Palma de Mallorca og så tilbake til Barcelona.
    Håper du får dratt på en liten tur slik at du komme deg litt vekk og nyte andre plasser og gjort noe fint med den du reiser sammen med.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top