Uken som gikk

Hei fine lesere ♥ Hvordan har dere det? Jeg har vært opptatt og veldig travel i det siste at bloggen har blitt prioritert sist. Nå om dagen(e) holder jeg på å rydder i klesskapet mitt, det er så latterlig mye at jeg egentlig ikke har behov for å bestille mer klær!! Uansett, jeg kan vise dere noe nytt jeg skal begynne med, uken som gikk.

 

Ukens opptur… Ååå i det siste har jeg hatt mange oppturer, blandt annet at jeg har smått begynt å ri på hest igjen. Det å ri turer i skogen, er bra terapi for sjelen. Så har jeg hengt med venninner, veldig mye sammen med jenta mi, Merete ♥ for et hærlig vesen! 



Den hvite er den som jeg rir på, Jullan (Julia) men på bilde til høyre ridde jeg Maia

 

 

Ukens nedtur… Jeg ble syk. Skikkelig sår mellom nase og svelg, så kom forkjølelsen, kjipt!


 

Ukens sang… Disse sangene har jeg fått på hjernen, jeg digger de. Tristam – I remember og Bebe Rexha – I’m gonna show you crazy

 

Ukens innkjøp…  Extensions, kjole, armbånd og navlepiercing

 

 

Ukens cravings…  Jeg har fått skikkelig dilla på smoothie igjen, og selvlaget kyllingsalat. Og ikke minst valnøtter og yoghurt chasew nøtter, nam nam.

 

 

Ukens bilde… Det må være fra festen min jeg hadde sist. Merete kysset meg på armen og jeg viser liksom muskler med Weronika og Joakim i bakgrunnen

Posts created 395

11 thoughts on “Uken som gikk

  1. Hei til deg og.
    Her går det bra og det er kjekt å se at du har hatt noen oppturer med å ri for det er jo kjekt å ri for å koble av litt og nyte naturen og det er også kjekt å se at du har vært i lag med venninner og Merete.
    Det var synd at du har vært syk da, men det var fine sanger du hadde her da og det var fine ting du har kjøpt deg også da og det høres godt ut det du sa var ukens cravings og det var veldig fint bilde av deg fra festen din.
    Ha en fin dag videre og kos deg 🙂

  2. mye som er medisin for sjela, viktig å finne noe man liker, noen løper og sykkler andre hekler 🙂 bra du har finni din greie 🙂 sykdom kommer du nok aldri utenom. så du får ha god bedring og en fin søndag videre 🙂

  3. så fin ponnis 🙂
    jeg har drevet med hest i alle år men sluttet vel da jeg ble 17, da var det andre ting som interesserte meg. jeg angrer den dag i dag på at jeg sluttet så jeg ser for meg at jeg kjøper meg en hest om ett år eller to. det er så flotte dyr 🙂

  4. annikenolsen: Ja hun er veldig fin og ikke mins utrolig snill 🙂 Jeg sluttet også å drive på med hest, det bare dabbet av. Koselig å høre at du skal kjøpe deg hest etterhvert 😀 Det blir koselig 🙂

    Ha en fin kveld 🙂

  5. annikenolsen: ja det er utrolig koselig 🙂 skal tilbake på hesteryggen onsdagen, fikk prøveridd to hester, så nå har jeg funnet en svart vallak som passer meg 🙂

    Ønsker deg en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top