Pakke i posten : Hair care og blivakker


 

Hei og god fredagskveld fine lesere ♥ føles ikke ut som det er kveld selv om klokken snart er 7, hvor har dagen blitt av? Jeg har fått to pakker i posten i dag, den ene hadde jeg helt glemt at jeg bestilte, hehe.

Dette fikk jeg i posten 


HairCare er en serie produkter som er spesielt utviklet for å tilføre kroppen gunstige og hensiktsmessige næringstoffer fra innsiden. HairCare tabletten er det en god kombinasjon av hårvekstfaktorer som gir næring og aktiverer nødvendige prosesser i hårsekkenes hårceller. Produktet er spesielt utviklet både for å bidra til og vedlikeholde hårpigmentering og hårvekst. Fordi vakkert og næringsrikt hår kan kun komme innsiden. Produktet må bruker 6-12 måneder for synlig resultat.

Jeg har akkurat startet på dette, så jeg kan desverre ikke fortelle dere om dette funker eller ikke, men flere av toppbloggere har snakket varmt om dette produktet.

 


Disse seriene skal pleie, styrke, gjenoppbygge hårets interne styrke, gjør håret friskere og mykere. Nå gleder jeg meg til å dusje og bruke dette.

 

– Har dere prøvd ut HairCare?

– Har dere prøvd ut noen av disse fra blivakker?


Posts created 395

5 thoughts on “Pakke i posten : Hair care og blivakker

  1. Egeo: Jeg har prøvd disse grønne fra kerastase i går, og jeg må ærlig innrømme at håret mitt ikke ser lenger slitt og ødelagt ut 🙂 det ser og føles sunnere og friskere ut 🙂 så avsluttet jeg med bed head balmsam.

    Fikk også klipt meg i går så mye av det som var ødelagt er borte 🙂

  2. RAGNA ELISE-legg meg til som venn!: Jeg bestilte de på blivakker sin nettside 🙂 disse to kerastase produktene jeg prøvde jeg i går 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top