16 spørsmål del 2

17. Når var du i kirken sist? I Bestemor sin begravelse.. Og nå blir det Morfar sin <`3

18. Hvem var den siste som gjorde noe ekstra spesielt for deg? Ola

19. Har du noensinne vært i en ambulanse? Det har jeg

20. Kan du rulle med tungen? Nei, måtte teste det ut nå haha.

21. Hvor lang tid bruker du om morgenen? Det varierer alt i fra 5 min til 15 min

22. Banner du ofte? Hvis jeg blir sint eller irritert banner jeg, men det kan også komme noen ord når jeg snakker uten å være irritert eller sint. Som f.eks Fy faen den her var knallgod, bare for å sette ekstra i hvor god den der var. haha

23. Hva er det lengste du har campet i et telt? Husker ikke, kanskje 1 eller 2 netter.

24. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med? Ja, desverre er det alltid noe en skal pirke på når det gjelder seg selv. Jeg er ikke fornøyd med puppene, ellers småting som jeg kan gjøre noe med ved f.eks å trene å være mer aktiv. 

25. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? Haha det må være spydige og frekke folk som gjemmer seg bak “Anonym” når man kommenterer. Også en ting til jeg bare må tilføye som sikkert har skjedd flere, når man blogger og har skrevet et langt blogginnlegg, og har brukt en del tid på det. Så plutselig er man uheldig, trykker på en knapp på tastaturet og vips så er blogginnlegget borte for godt. Som desverre ikke har havnet på utkast heller, that sucks!

26. Hvor mange glass vann drikker du hver dag? Ikke så mye, burde ha blitt flinkere på å drikke vann

27. Når legger du deg om kvelden? Senest 23.00 eller før. Det værste jeg vet er å være på jobb og jeg kjenner at øynene blir skikkelig tung å holde åpen

28. Det mest romantiske du har gjort? Det som Ola synes er “romantisk” eller, han er iallefall fornøyd og lykkelig når jeg gjør det. Det er å sette på klessvasken og legge sammen klærne, vaske huset før han kommer hjem fra eks jobb eller fotballtrening, handle inn og lage middag. Da er han fornøyd, meget fornøyd og lykkelig, hehe. Må jo tilføye at jeg har skrevet noen søte ord på et papir eller kort til han.

29. Et sitat du liker? Haters hate because they hate seeing you do better

30. Føler deg ung eller gammel for alderen? Jeg føler at jeg er ung enda. 

31. Potetgull eller smågodt? Det må bli potetgull.

32. Den perfekte vertinnegaven er? Duftlys eller en fin blomsterbukett.

33. Siste filmen du så? Mamma Mia

34. Norge på sitt beste? hmm??

35. Finnes det noe du virkelig har lyst til å gjøre, men ikke har hatt mulighet, tid eller råd til? Jeg har virkelig lyst til å reise til Australia, og slike idylliske hawaii plasser med hvite strender og turkis hav. Den dagen jeg får råd skal jeg og Ola reise til Hawaii, Maldivene eller bahamas. Ellers kommer jeg ikke på noe mer i farten.

Posts created 395

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top