16 spørsmål del 1

Hei fine lesere ♥ Jeg har sett at flere boggere har tatt 35 spørsmål, og da ville jeg også kjøre på med det for at dere kan få vite litt mer ting om meg. Istedet for å ta 35 spørsmål nå så tok jeg å delte det opp i del 1 og del 2.

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? Informasjon om fagprøven som jeg skal ta til høsten da jeg var på en samling for 2 års lærlinger. Spennende..

2. Hva har du alltid i vesken? Jeg bruker veske sjeldent eller av og til, da har jeg sminke, lommebok, nøkler, mobilen, børste og en solrik

3. Hva bestiller du på kafé? Det varierer, alt i fra pizza stykke og solrik, til kyllingsalat og cafe mocca med sjokolade

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? Bloggen min og andres blogger, facebook, google, netflix og diverse

5. Hvem ringer du til når du er sint/lei deg? Mamma (som desverre ikke er blandt oss lenger) Mormor, Ola (kjæresten min) og Merete

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? Blå og hvit

7. Kan du bytte olje på bilen? Haha nei, er det noe jeg kan er å fylle på de tingene som skal fylles på som olje, spylervæske og frostvæske, skifte lyspærer

8. Hva har du hatt av kjæledyr? Jeg har hatt katt (familien) ellers har jeg hatt 3 kaniner, en dverghamster som het Rulle, som jeg hadde på deling i lag med ei venninne av meg, haha

9. Har du noen piercinger? Ja navlen, og jeg hadde i tungen 2 ganger!

10. Er det viktig å feire bursdager? Er det noe jeg liker så er det å få oppmerksomhet og feire bursdagen sin, det er jo bare en gang i året man får den dagen for seg selv for å si det sånn. Å feire andre sine er noe jeg synes er koselig.

11. Hva gjør deg lei deg? Dyremisshandling. Får så vondt inni meg når det popper opp nyheter og bilder av dyr som blir misshandlet. Helt forferdelig hvor fæle mennesker kan være. Mobbing, det gjør meg vondt å se hva mobbing kan gjøre med en person. Det er veldig mange som har valgt å tatt livet sitt fordi de blir nedbrutt og ikke orker mer.

12. Hva gjør deg glad? Jeg blir så glad når jeg får ros for noe, og det å hjelpe familien min. Jeg blir utrolig glad bare hvis ei fremmed gammel dame bare stopper opp for å prate med meg om alt og ingenting, da tar jeg meg tia til å prate med henne. Slike ting kan gjøre dagen min bedre

13. Hva er drømmejobben din? Drømmejobben må vel være å jobbe med dyr? Er det noe jeg elsker så er det dyr. Drømmejobben er en jobb der du stortrives på jobben og sammen med kollegaene dine. 

14. Abonnerer du på et ukeblad? Nei. 

15. Hva var det siste du kjøpte? Bukse og selfie stang som jeg bestilte på nett. haha

16. Liker du kinesisk mat? Jaa 🙂

Posts created 395

6 thoughts on “16 spørsmål del 1

  1. fine svar du hadde her da og jeg gleder meg til del 2 av spørsmålene dine og svarene dine.
    Du får ha en fin kveld videre da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top