Hva gjemmer seg bak neste dør?

My strength doesn`t come from lifting weights. My strength came from lifting myself up every time i was knocked down. 

Det er slik det føles hver eneste gang jeg blir slått ned av noe, så må jeg sakte men sikkert løfte meg selv opp og komme meg videre. Når jeg har bygget meg selv opp, blir jeg slått ned av noe som skjer, enten det er dødsfall, sorg, noe på privaten og ellers. Jeg er for det meste sliten, lei og sint. Jeg får liksom ikke slappet av og jobbe med meg selv, før det er noe nytt som bryter meg ned. Jeg kommer meg alltid opp igjen på et vis, men det tar tid og energi. 

 

 

Jeg er bare sliten og lei. Hva gjemmer seg bak neste dør? Håper bare noe positivt kan skje fremover nå…

 

 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

8 thoughts on “Hva gjemmer seg bak neste dør?

  1. Håper det skjer mye positivt for deg fremover for det hadde vært veldig fint og godt for deg for da kan du slappe mer av og ha det kjekt så vi satser på at det kommer noe positivt bak neste dør når du åpner den.
    Du får ha det fint og kos deg så godt du bare kan.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top