Pust i bakken

Hei fine lesere ♥ Hvordan har dere det? 

Jeg har ikke så veldig mye å skrive om i dag kjenner jeg, det er ikke stort som har skjedd. Jeg har vinterfeie noe som er veldig godt. I dag har jeg sovet til 13:30, noe jeg trengte for jeg har vært veldig sliten i det siste. Nå som jeg har ferie får jeg masse kvalitets tid med meg selv, og bare slappe av. Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært på taco til Ola, sofaen er inntatt, og funnet roen med litt musikk, og tent lys.

Senere skal jeg ta bedre bilder av apotekerdisken jeg har malt ferdig sånn at dere får se resultatet som jeg har sagt at dere skal få se. Blogges senere 🙂


 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

2 thoughts on “Pust i bakken

  1. Her går det bra og det var koselig at du skrev litt i bloggen din og det er fint at du har vinterferie og kan slappe av og kose deg og bare nyte ferien din.
    Du får ha en fin vinterferie og kos deg.
    Klem 🙂

  2. Digg med ferie og sene morgener 🙂
    Selv har jeg ikke vinterferie siden jeg jobber i helsevesenet og heller vil tjene penger enn å ha fri, men har vært syk i to uker, så har jo fått litt “fri”. Men blir godt å komme på jobb igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top