Oppussing : Kommode, før og etter

 

Hei fine lesere ♥ Nå kan jeg endelig vise dere resultatet av apotekerdisken min. Jeg har hatt den i ca 7 eller mer, og da skjønner dere sikkert hvorfor jeg har malt den hvit? Rett og slett fordi jeg var veldig lei av å ha den i denne fargen i så mange år, og at det var på tide med forandring. Jeg er iallefall kjempe fornøyd. 


Her hadde jeg det litt for travelt med å skru ut skuffene før jeg rakk å ta bilde, hehe.

 

Etter: 





 

Hva synes dere?


 

Kyss og klem ♥

Posts created 395

20 thoughts on “Oppussing : Kommode, før og etter

  1. Jeg er veldig glad i lyse møbler, så jeg synes jo dette ble utrolig mye finere!
    Man skal ikke undervurdere maling, altså. Det blir jo som nytt!

  2. Monica: Ja jeg også er glad i lyse møbler, var ekstremt lei av denne fargen at jeg “måtte” bare male den hvit. Utrolig hvor lite som skal til for at en møbel skal se bedre ut med et malingstrøk 🙂

  3. Og denne var jo kjempefin, for ikke å glemme praktisk!
    Jeg fikk en gammel seksjon i furu for noen år siden… jeg hater furu. Så den fikk et par strøk med hvitmaling, i en eller annen nyanse. Og noen nye knotter. 🙂 Ble superfornøyd!
    Er i tillegg imot bruk og kast, så det å fornye noe føles godt.

  4. Monica: Takk for det 🙂 Det er egentlig ikke mye som skal til å forandre en møbel bare med litt maling 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top