Leiligheta mi før og etter

 

Heisann. Før jeg plutselig bestemte meg for å ommøblere leiligheten var det rotete og såg sånn passe greit ut. Uansett hvor koselig og ryddig jeg kunne ha det så ble det liksom aldri koselig, og jeg fant ut fort hvorfor. En kveld jeg var rastløs bestemte jeg meg for å møblere om stuen min, jeg flyttet både på sofa, tv bord, spisebord og andre ting, all by my self. Sånn som jeg har det nå, er myyye myyee bedre. 

 

Før


Altså, her drev jeg på med klesvasking og sammenlegging av klær + at jeg akkurat har spist mat. Men uansett, ja det er jo koselig sånn også, men det ble også litt rotete på en måte å.


Pakking til sydentur på gang.. Her ser dere at tv’n er på andre siden av stuen, som blir aaalt for langt unna for min del til å kunne f.eks se hvem som synger på spotify. I lengden ble det drygt å dra tv’n fram på stuegulvet og pent, er det ikke.

 

Etter :

Spisebordet står det sofaen stod, kommoden som stod gjømt inni veggen mellom peisen har kommet fram bak spisebordet, litt mer pynt og andre ting har også kommet mer frem. Her er det småtteri jeg ikke har orket å ryddet unna siden jeg holder på å rydder hele leiligheten for ting jeg skal kaste (derfor litt rot på spisebordet mitt) noe som jeg ikke har til vanlig. Det er mer romsligere og penere. Jeg skal også få tak i gardiner og mer pynt så blir det nok enda bedre til slutt.

 






Mye finere og bedre, ikke sant? Nå står tv’n mer sentralt i forhold til sofaen og har en koselig kosekrok her. Fått ny tvbenk som gjor det bedre når jeg plasserte tvn der, fått litt mer pynt på bordet. Jeg er meget fornøyd iallefall. Nå er stuen mer romslig, ser ryddigere og er faktisk mer ryddigere, og jeg er fornøyd. Jeg elsker interiør, men desverre så er jeg ikke flink til å ha peiling på hva som passer til leiligheten, og hva som passer til mørk stoffsofa, mørk stuebord. Jeg liker å ha ting lyst og fint, og ikke mørkt og dystert. Så jeg prøver, det blir med tiden.

 

Hva synes dere om leiligheten?

Har dere noen interiør tips å komme med? 🙂


Posts created 395

16 thoughts on “Leiligheta mi før og etter

  1. Det så utrolig fint ut og det så så utrolig koselig ut og du har jo en veldig fin leilighet da så den har du vært heldig med ja og det virker ut som det er veldig god plass til å ha en fest når du vil ha en fest med venne gjengen og det var kjekt å se hvordan du har det hjemme hos deg. 🙂

  2. Kjempe fint! Der er så kjekt å sjå endringar! 😀
    Det såg veldig koselig ut hos dåke. Kva sofa har dåke? Og kor er den kjøpt? : )

  3. Mariabb92: Takk for det 🙂 Godt med forandringer, koser meg faktisk mer i leiligheten nå etter jeg møblerte om 🙂

    Jeg bor alene i leiligheten 🙂 Sofaen min kjøpte jeg på møbelhuset 🙂

  4. Elin Slåen: Ja enig 🙂 jeg koser meg og trives bedre nå etter jeg omøblerte, det er liksom nytt 🙂 også er det mer oversiktlig over pynt og møblene 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top