Fortsetter spørsmålsrunden

 

Hei og hopp 🙂 Kom akkurat inn døren og slengt meg ned i sofaen for å blogge til dere. Jeg har som sagt at jeg skal vise dere hvordan jeg har det i leiligheten min etter at jeg har flyttet for meg selv. Jeg har kommet i orden, ikke 100%, det er noe som mangler synes jeg. Uansett, det kommer bilder etterhvert


 

Jeg fortsetter med spørsmålsrunden på bloggen, jeg har fått inn for få spørsmål. Det er lenge siden jeg har hatt det så jeg håper dere kan komme med en del spørsmål, jeg svarer på det dere lurer på 🙂

Her er de tre spørsmålene jeg har fått inn : Har du dyr, hva er favoritt maten din og driver du på med idrett. Så bare fyr løs 🙂

 

– Vanja

Posts created 395

One thought on “Fortsetter spørsmålsrunden

  1. Leser du bøker? hvis ja
    Hvilke bøker leser du da?
    Hva gjør du får å slappe av da?
    Hvordan ser en arbeidsdag ut for deg?
    Har du noe favoritt parfyme da og hva er det da?
    Har du noe klær du liker bedre enn andre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top