Trening.. Og slipper eksamen!

 

Heisann søtnoser! For en gladnyhet jeg fikk i dag, det lød : Hei Vanja. Gladmelding fra utdanningsavdelinga, du trenger ikke å ta ny teoriprøve, altså eksamen.. Herregud, jeg ble kjempe glad når jeg fikk meldingen. Nå slipper jeg å tenke på eksamen jeg skulle ta til sommeren, glad og letta. Nå kan jeg kose meg på jobb og konsentrere meg om lærlingtiden min, og oppgavene. Etter jobb dro jeg rett på treningssenteret Impulse, rett etter trening dro jeg på en liten “fjelltur” sammen med den firbeinte, Dixie. Laget meg en god kyllingwok middag og nå har jeg kommet meg ut av dusjen. Sliten og er maks klar for full avslapping i kveld – hærlig!

 

Ønsker dere en fin fredagskveld! 

 

Posts created 395

5 thoughts on “Trening.. Og slipper eksamen!

  1. Gratulerer med at du slipper eksamen til sommeren da og da kan bare tenke på ungene i barnehagen og ha det kjekt med de når du er der.
    Bra du er flink med å trimme og gå deg en tur og da gjør det godt å slappe av og kose seg med god samvittighet.
    Ha en fin kveld videre og kos deg.

  2. Irene: Ja 😀 Har grudd meg til å ta eksamen igjen, fikk oppgavene i posten som jeg tenkte jeg skulle jobbe med snart, men så har jeg jo oppgaver jeg gjør på jobb og litt på fritiden. Så fikk jeg plutselig en e-post om at jeg slapp eksamen 🙂 Det er utrolig godt, jeg kan ikke få sagt det, jeg er så glad 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top