Kiropraktor og frisørtime

 

God morgen mine venner! 🙂 Våknet for ikke alt for lenge siden, og snart skal jeg ta turen ned på bakern for å kjøpe meg frokost før jeg stikker til kiropraktoren for å knekke opp rygg og nakke. Etter det skal jeg ta turen til frisøren for å stripe håret mitt, jeg har nemlig tenkt å få tilbake den blondfargen jeg prøvde på å få tidligere, da hele endte i fiasko hos en frisør. Så nå har de flinke frisørene som jeg har fast klart å rettet opp i det ødelagte håret mitt som jeg hadde – synd at jeg måtte bruke mye penger på det tilsammen for å få håret i orden igjen..

 

Jeg skal ha typ denne hårfargen tilbake. Jeg var ikke lenge blond før jeg måtte klippe det, farget det brunt og klipt det igjen, og denne gangen kort (bob sveis) Så nå er bomullhåret borte, det eneste som henger igjen er at håret er litt tørt og slitt..

 

Havner dere i samme situasjon som meg der håret deres blir ødelagt av et eller annet, ta bilder før og etter frisørbesøk. Det er sure penger som DU selv må koste på deg som frisøren har tabbet seg ut på!!

 


Posts created 395

4 thoughts on “Kiropraktor og frisørtime

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top